Mint megsebzett vad testében a hűs acél,

úgy bántja lelkemet a távollét, s a kacér

magány, mely a szent álmot tépte szét.

 

Fájdalom! Ne kínozd testem! Ne bánts!

Ne hagyd, hogy eltiporjon! Inkább kiáltsd,

hogy nem okoz semmit! Uralkodj a gondon.

 

Én most ezt teszem. Uralkodom ha lehet.

Bár tudom ostoba, önző módon szeret

téged e férfi, kinek te voltál s maradsz a Csoda.

 

 

Szeress! Ölelj! Mint eddig senki e féltekén!

És ha ezt teszed, meglátod jól mondom én.

Egy távoli, szép napon én fogom majd "ott" kezed.

 

Én leszek, ki megkérdi, Szeretsz-e igazán?

Életed velem élheted? Majd szíved válaszán

végig vihetjük az átkozott s egyben áldott életet.

 

Szeretetben élve-halva, jóban-rosszban,

hisz máshogy nem lehet, Higgy te is abban,

hogy van egy szív mely fáj, vár, örökké téged szeret.

 

S érezd, hogy nincs kacaj, öszinte mosoly másnak,

mely tiszta és igaz lehet. Arcunkon gödröt ásnak,

a percek melyeket nélküled-nélkülem élhetek és élheted.

Szerző: Helldriver  2010.03.10. 01:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://helldriver.blog.hu/api/trackback/id/tr541827454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása