Újra itt.

Ki hitte volna, hogy így megy ez. Egy mosolyból új erőre kapva tengetem szombat óta életem. Ki hitte volna, hogy egy sose látott arc, egy pillantás, egy mosoly ilyen érzéseket ébreszthet bennem. Azt hiszem kezdek valakit nagyon megkedvelni, megszeretni.

Nem értem, mi van velem, de nagyon jó most. Bár szerintem nem tud még teljesen hova tenni, nem érti mit is szeretnék, remélem jóban leszünk, bárhogy is legyen.

Vannak dolgok, amik számomra megmagyarázhatatlanok. Annyira jó! Olyan tökéletes. Szeretem ezt az érzést. Úgy érzem, nem teljesen egyoldalú ami most zajlik bennem. Bennünk?

Ma nem láthattam. Hiányzott. Holnap talán talalkozunk és újra egy szép nap köszönt rám. Nagyon várom. Mi lesz? Milyen gondolatokat indít útjára bennem? Eddig mindíg többet kaptam mint várhattam. Ezúttal is úgy legyen. :D

 

Szerző: Helldriver  2010.03.25. 23:22 22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://helldriver.blog.hu/api/trackback/id/tr621869266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

constanta 2010.03.26. 08:29:15

Kedves Helldriver!
Furcsa hallani egy 10e szerelemrol egy ferfitol egy nohez,"egy sose latott arc"hoz.Annyira jol fejlett a kepzeleted?
Ovatosan!
A tavolsagban egy oazis is szep,is hivagot es sokat megiger.De mikor a helyen vagy,akkor nincs oazis,nincs szepseg.Ez csak egy delibab volt,csak egy latomas.

constanta 2010.03.27. 15:42:58

csend van,remelem nem a kommentem miatt,nem akartalak farasztani

Helldriver 2010.03.27. 20:31:04

Nincs csend Constanta! Csak nem mindíg vagyok mostanság net közelben. Köszönöm kommented. Bárszerintem nem látsz nagyon bele most ebbe a dologba. Mondjuk számomra is vannak még rejtélyes dolgok. De boldog lehetek és ez a lényeg. Jó vele. Jó látni.
Jól esik, hogy van aki csak azén blogomat kommentezi. Köszönöm.

constanta 2010.04.02. 11:08:02

Igen,nemlatok nagyon bele most ebbe a dologba.De probalok,probalom erteni mi az a blog irasa?Az erzelmi kitorese,a menekules fajtaja vagy egy remeny,hogy valamikor,valahol,valaki(egy no)a blogot talalja.Es nem ertem.Nem ertem miert igy konnyu mondani az egesz vilagnak a szerelmerol(hiszen a vilagnak mindegy boldog vagy ,vagy nem),miert igy nem egyszeru mondani annak,aki ezt varja.Biztos vagyok abban,hogy minden no,aki a blogodat olvassa almodik egy olyan igazi szerelemrol.De ha a kedvesed a blogodat olvassa,akkor mit erez?Mit erez mikor a szenvedeseidrol olvas?

Helldriver 2010.04.02. 18:29:58

Kedves Constanta!
Nem teljesen értem miről beszélsz.
Nem tudom milyen gondot okozhatna, ha felvállalom ami a múltamat jelenti. Nem tagadom meg soha ami volt. Nem felejtek. MERT NEM AKAROK!
És ha ezt valaki nem fogadja el, az ne tegye! Én ez vagyok. Ha szeretnek szeressenek így! Higgyenek bennem! Bízzanak bennem! Különben szerintem ismersz engem kedves Constanta! Miért nem vállalod fel ki vagy? Miért nem állsz elém?

constanta 2010.04.03. 10:23:15

Kedves Helldriver!
Miért kérdezed ki vagyok?És nem kérdezed miért olyan furcsa írok?Mert a választ az első kommentem tudod.Miért nem állok eléd?A félelem ennek az oka.Mennyire vágyom erre,annyíra félek ettől.

Helldriver 2010.04.03. 13:58:32

Akkor megteszem a lépést amire utaltál. Bár már minden más lett azóta!

constanta 2010.04.03. 14:27:53

az érzéseid változnak?

Helldriver 2010.04.04. 17:21:39

Lehet.
De figyelj ide!!!! Nem vagyok annyira hülye mint gondolod. Állj elém és akkor van miről beszélni. De h valaki álnéven ossza az észt szerintem az elég vicces dolog. Komolytalan.

constanta 2010.04.04. 19:04:43

megértettem,szerintem én hűlye vagyok.

canstanta 2010.04.10. 16:53:38

Ne haragudj, ha megbántattalak.
Eszembe sem jutat, hogy hülye lennél, főleg hogy ilyen fantasztikuson tudod megfogalmazni az érzéseid.
A mai világban mindenki álarc mögé bújik, vagy felvesz álnevet. (főleg itt) De ettől függően az ember érzései nem változnak.
Nem észt osztattam, csak próbáltalak megérteni, hiszen bennem is vannak hasonló „dolgok”, amelyeket nem tudom, hogy kezeljem, vagy, hogy reagáljak rájuk…

Helldriver 2010.04.17. 00:04:24

Kedves Constanta!
Nem. Nem bántottál meg. Örülök, hogy leírod gondolataidat, hisz ez volt a célom nekem is. Leírni, kibeszélni magamból amiket gondolok. Kíváncsi lennék viszont valójában ki is vagy. Jó lenne tudni kinek vannak hasonló érzései mint nekem. Szerintem el is beszélgethetnénk. Igen tanulságos diskurzus lehetne.

canstanta 2010.04.20. 13:21:04

Ha nem bantattalak meg,akkor orulok,de szerintem egy kicsit ravaszkodol.
Nem hiszem,hogy a beszelgetesunk tanulsagos lenne,nem az esszel elek,hanem az erzesekkel,sajnos.
Az erzesekben hasonlo vagyunk.(mint sok ember)
Te boldog vagy,mert szeretsz.Te boldogtalan vagy,az elvek miatt,meg sok kul.tenyezo miatt.En is boldog vagyok,mert szeretek.En is boldogtalan vagyok a sok tenyezo miatt,meg egy "butasagom" miatt,amit nem tudok atlepni,gondolom ezzel szulettem.
A talalkozasunk irrealis.Ki kivel fog talalkozni?Helldriver Constantaval?Ahogy te beszelsz "vicces dolog","komolytalan".A bizonytalansagot nem szeretem.
Mikor kerdezed ki vagyok,butanak erzem magam.A felelet a szememben mint mindig.A szememben "csodalatos csillogo csengok csilingelnek csondesen,csendesen,-hallani nem lehet,talan latni sem:az latja csak,aki ugy szeret,mint en,...!"
Van e ertelme folytatni?Nincs.

Helldriver 2010.04.20. 22:55:57

Szemedben melyet sosem láthatok?
Szemedben mely rejtély számomra?
Lehet nem látom a fától az erdőt? Ha így lenne kérlek, vágjuk ki ezt a fát!!!!

canstans 2010.04.26. 21:29:23

Szia Helldriver!
Miről beszél ez a csend?
A vágott fáról?

canstans 2010.04.28. 17:57:00

Nyugtalanít a hallgatásod.

Helldriver 2010.04.28. 18:17:39

Ne nyugtalanítson kedves Constans.
Aranyos, hogy többször vissza regelsz az oldalra más más néven. Izgalmas. :)

Nem hiszem hogy sikerült volna bármit is kivágni. Maximum a biztosítékot nálam. De hisz ezt neked is tudnod kell!!!!!
Hisz közéd és közém nőtt ez a híres mammutfenyő, mely még mindíg nem tudom hol gyökerezik. Kinek a jelenlétében van elegendő táptalaja ahoz, hogy eltakarja azt a személyt (téged) előlem.

canstans 2010.04.29. 01:14:48

A neveim a kétség eredménye-kommentálni
nem kommentálni.Ugy látszik ezt az olvasást,ezt az írást képtelen vagyok hagyni.Eddig a csoda várakozásában éltem.Képzeld el mi lesz,ha ez a mammutfényő eltünik(érintesünktől).És egy idegen ember velem szemben fog állni,akit nem vártam,nem kerestem.Az óriási csalódást nem szeretném sem okozni,sem érezni.

Helldriver 2010.04.29. 13:25:54

Értem mire gondolsz, de számodra az én kilétem nem kétséges. Ebben a (kapcsolatban) kizárólag az én oldalamról lehetnek meglepetések illetve csalódások. De nem érzem,hogy csalódni tudnék egy olyan emberben akinek szinte teljesen azonosak az érzései mint nekem. Hisz te magad mondtad, hogy te is ilyeneket érzel mint én. Akkor meg mi a gond? Nem értem, nem tudom de talán tényleg jobb ez így.

canstans 2010.04.29. 15:25:13

a véget vetjük ennek,holnap(hirtelen ügye?),Moszkva tér Mammut2,valahol(föltszinten vagy 1 emeleten,bocs),20-kor,k.b.20.30-ig várok rád.Ha ismérjük egymást,akkor találkozunk.Ha nem jösz,nem baj.Akkor tényleg jobb ez igy.

Helldriver 2010.04.30. 11:25:55

Bár ott lehetnék. Sajnos nem megy. De ne hidd, hogy nem akarom tudni kiléted. Annyit kérek hogy ha megy akkor oldjunk meg egy ilyen "vagy megismelek, vagy megismersz" találkozót késöbb. Még nem tudom mikor de jó lenne. :)
Kár, hogy most nem megy.

canstans 2010.04.30. 15:08:31

Akkor igy volt rendelve.
süti beállítások módosítása