Tegnap mikor láttalak,

nem szóltál hozzám,

Csak ragyogtál némán,

Mint a májusi pirkadat.

 

Tegnap mikor láttalak,

nem értél hozzám.

Mégis többet adtál,

Mint gyönyörű gondolat.

 

Tegnap mikor láttalak,

nem éreztem illatod.

A füst mindent elnyomott,

Szívemben kutattalak.

 

Tegnap mikor láttalak,

nem gondoltam másra.

Rád néztem pillantásra,

Nem érted mennyire vártalak?

 

Tegnap mikor láttalak,

fájt a szív, sajdult a test.

S mikor mentél, én rest,

Szégyenlem. Nem marasztaltalak

 

Tegnap mikor láttalak,

súgtam neked egy szót.

Értsd meg fontos volt,

Mert csak téged imádtalak.

 

Tegnap mikor láttalak,

tudtad hogy jó velem.

De most nem győzhetem,

El kell engednem álmomat.

 

Tegnap mikor láttalak,

győzött az ész, a szív felett.

Hittem nyer, ki szívből szeret,

S "legyőztem" önző vágyamat.

 

Tegnap mikor láttalak,

néztem csalfa pillantásodat.

Kívántam röpke csókodat.

Így volt, s mindíg így marad.

 

Szerző: Helldriver  2010.03.07. 11:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://helldriver.blog.hu/api/trackback/id/tr791815783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása