Sok apró dolog változott meg ismét szánalmas kis életemben.

Zárult egy újabb fejezet.

Elváltak útjaink azzal a lánnyal is, kit 2 hónapja ismertem, szerettem meg.

Reálisan nézve, sajnos már az elején sem volt minden rendben. Számomra is nehéz volt

Elismerni, hogy bármennyire is szeretnék kitörölni magamból egy érzést, szeretnék

Túllépni egy kapcsolaton, NEM MEGY. Most már 

Látom, hogy SOSE FOG MENNI. És bármit is hoz az élet, bármerre sodor a szél,

Ez a SZERELEM örökké bennem él tovább. Remélve egy majdani folytatást.

Ki mással lehetnék boldog? Ha valami nem őszinte, az nem korrekt. Én az akarok lenni.

 

Zajlik ismét az életem. Keresem, kutatom, míg nem lelem, a percet, mikor láthatom.

Sajnos csak ritkán adatik meg a találkozás által okozott felhőtlen boldogság. De

Az is több mint a semmi. Ha hetente, kéthetente tesz azzal boldoggá, hogy eltöltünk 

Néhány percet, esetleg órát együtt, akkor is megéri. Azt hiszem ez a SZERELEM.

Egyszerűen nem lehet más.

Talán Lesz még esélyem bebizonyítani, hogy bár egymás nélkül lehetünk boldogok,

Tiszta szívvel mégse élhetünk más-más emberrel, messze egymástól. VÁR"o"(la)K

 

Szerző: Helldriver  2010.06.29. 13:44 21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://helldriver.blog.hu/api/trackback/id/tr112118490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

logabo 2010.07.06. 00:06:30

Néha én is dühbe jövök,néha én is akarom mondani "nem vagyok annyíra hülye ,mint gondolod".Vársz?Újra itt?Újra az álnéven?Itt,ahol "Nem mondhatom el senkinek ,elmondom hát mindenkinek?"Még ugyanaz találkozó? Még egyszer meghalni?Nem követem el ugyanazt a hibát kétszer. Néha akarom mondani -keress végre egy igazi nőt............nem beszélem ....Az óriási szerelem él bennem...felhalmozott...mi vele fogunk csinálni?

logabo 2010.07.06. 09:45:50

A fájdalmot hozom,neked,magamnak.Mintha a Phoenix vagyok égetem magam s születem újjá.......... ...él bennem...

Helldriver 2010.07.07. 13:41:34

Ismét te vagy?
Te, kinek kilétét homály fedi? megint furcsán írsz? Szerintem már ezt megbeszéltük.

logabo 2010.07.08. 09:54:15

EMBEREK!!!!!!!!!!!!!!! Az intrika tart tovább.Jó szóóóóóóóóóóórakozást!

Helldriver 2010.07.08. 12:37:54

Nem érzem magam cselszövőnek. Vagy te lennél az kedves "minden héten nicknevet változtató logabo?

logabo 2010.07.12. 13:02:59

Az vagyok vagy nem vagyok az, ettől mi változik?........árnyékod vagyok.

logabo 2010.07.14. 09:20:03

Remekül,hogy csendben maradsz.De mégis gratulálok!Végre eljutottál a lényegemhez.Meg kell állnom és igazságot mondani.(Helldriver-nek vagy L-nak,nem fontos kinek).Soha semmit nem éreztem hozzád.Egy kicsit szórakoztam,semmi mást.Gondolom nagyon jól sikerült!

Helldriver 2010.07.14. 13:30:25

Igen? HA már az igazságról papolsz akkor miért nem feded fel kilétedet?
Te vagy a nagy király vagy királylány csak szégyenled még azt is aki vagy. (Mondjuk nem csodálom)

Különben van sejtésem, illetve úgy érzem tudom.
HA viszont tévedek akkor sajnos egy ártatlan embernek kell majd megfizetnie az intrikáért, a gúnyokért amiket néha rámzúdítasz. De mindegy, mint eddig is mindig, te rejtőzöl majd. Nem mered neved adni ahoz amit gondolsz. Sajnálom hogy ilyen ember vagy. De mindez a te dolgod.
Az élet igazságos. Remélem

logabo 2010.07.20. 09:47:05

Érzed,hogy az igazságot nem írom.Az ocsmányságokat mondom.Mi még marad?Az enyhítést keresem és nem találom.Mindig búcsúzom tőled és mindig itt vagyok.El próbálok felejteni-nem tudok.A kilétem nem titok,csak nem akarod felismerni,félsz.Legalább én néha írok a saját nevemben és nem szégyenlem.És te????Én is nem csodálom."Ilyen"ember vagyok vagy nem,de te is nem egyszerű.Az igazságot akarod hallani?Azt akarod hallani,hogy már élni nem bírok nélküled,hogy hosszú évek alatt csak rád gondolok,hogy az első találkozásunktól a lelkem veled van és az életem megáll,mert nélküled,hogy minden nap azt olvasom ,amit írtál,a következőt várom és most csak ezzel élek.Nem rejtőzöm,csak érzem ,hogy valami nem stimmel.Mert mikor egy lépest csinálok hozzád,te a kettőt csinálod-a másik irányban.

logabo 2010.07.25. 01:16:25

Elviselhetetlen a hallgatásod. Szerintem tudom mire gondolsz.A büntetésre,ugye?Az intrikáért nem fizetek meg(szerencsére képtelen vagyok intrikát szőni),a gúnyokért,szívesen.Érdekes,milyen lesz büntetés?Remélem a legédesebb? Ha olvasok a "majdani folytatásról",gondolom,az mikor lesz?a másik életben?És ebben az életben csak a kínszenvedés vár ránk?Akkor az édes büntetés is a jövőben. Ne hallgass,a hallgatásod megöl. Mondd meg,hogy én vagyok bolondos,indulatos,nem normális. Csak ne hallgass.

logabo 2010.08.01. 10:47:48

minek ez neked?rég nem láttál?

logabo 2010.08.01. 22:44:34

rendben vagy?egészséges vagy?ne hallgass.

logabo 2010.08.02. 13:27:08

Igy könnyű meg tudsz tagadni tőlem?Soha nem ölelsz meg?nem szorítasz magadhoz?nem csókolsz meg egyetlenegyszer sem?Ez a vége?

Helldriver 2010.08.02. 16:20:06

Nem mindíg értelek. Nem mindíg vagyok biztos abba se hogy elég jól ismerlek.
Nem tudom mi lesz ha mindenre fény derül.

Azt se tudom kinek mi a jó?
De azt tudom, hogy minden a régi. Sőt Szerintem már sokkal komolyabbak a dolgok. De mindenhez két ember kell.

logabo 2010.08.03. 13:28:45

Én is nem mindig értelek.Ez a tény-nem ismerjük egymást,mindig csak éreztem.Nem várok túl sokat,ha hibáztunk,akkor a két út van előttünk.Nem kell gondolni kinek mi a jó,szeretnék tudni neked mi a jó?kellek neked?ebben biztos vagy?

logabo 2010.08.04. 12:29:59

Értem.Mégis találkoznunk kell.Ha kész leszel egy üzenetet(hely,időpont) küldj el az én mail-cimemre.

logabo 2010.08.13. 13:32:57

Ne kínozd magadat.Nem várok semmit.

Helldriver 2010.08.13. 18:11:30

Nem értelek. Ki vagy te?
Ird meg vagy hivj fel!!!!!

logabo 2010.08.21. 20:34:04

szavak...szavak....kinek üresek...kinek igazak.Nem tudod ki vagyok?Talán.Talán én hibáztam.Talán a nagy konkurrenciád.(az örökös szarkazmusom,bocs)
Furcsa ez az élet.Egy nap a boldogságtól repülsz,a másik nap a kétségtől,a bizonytalanságtól,a kétségbeeséstől egy sarkot keresel,ahova lehet bújni.Csak egy gondolattól,hogy írom egy idegennek,csak egy gondolattól-én megőrülök.....hasonlítunk egymásra.Ugyanazok a félelmek,a gondolatok,a szavak,amiket te beszélsz helyettem.Csak számomra ez nem mehet így tovább.Azt érzem-égek.Azért kérlek,ha hibáztam,mondd meg.Nem akarom ringatni magamat illúziókba Nem hiszem,hogy neked kellemes hallani az ömlengésemet.Ezek az érzések....néha nem tudtam őket kontrollálni.
süti beállítások módosítása